יום חמישי, 22 במאי 2014

הצלחה בראיון עבודה

הכנה לראיון עבודה הוא המפתח להצלחה בראיון עבודה:

אם עצם המחשבה על ראיון עבודה מטריד אותך? מבחינת אנשים רבים זהו החלק הקשה ביותר בתהליך מציאת עבודה. אבל זה לא חייב להיות כך. ככל שתתכונן ותתאמן יותר, תחוש נוח יותר. תעלה את סיכוייך להשיג את העבודה שתרצה על ידי אימון כישורי הראיון שלך.
 

התכונן לפני הראיון

ברר כל מה שאפשר על החברה לקראת הראיון. הכר את מוצריה ו/או שירותיה. טוב לדעת גם מיהם לקוחותיה ומיהן מתחרותיה העיקריות.
 

תרגול מביא תוצאות

וכך תחוש גם בטוח ורגוע יותר. על כן, תרגל תשובות לשאלות נפוצות. הכן גם רשימת שאלות. כמעט כל המראיינים ישאלו אם יש לך שאלות. זו הזדמנות מעולה להראות שהכנת שיעורי בית והשקעת מחשבה בשאלות.
 

הרשם אותם

הראיון הוא ההזדמנות שלך להראות שאתה האדם המתאים ביותר לעבודה. המכתב או קורות החיים כבר הציגו את כישוריך. הראה כיצד כישוריך וניסיונך מתאימים לתפקיד ולחברה.

המעסיק יסתכל ויקשיב כדי להחליט אם אתה מתאים. הוא/היא יבדקו איכויות שונות נוסף על הכישורים שלך. כדי להרשים, התלבש בהתאם. שווק את עוצמותיך, תגיע מוקדם בסביבות 10-15 דקות לפני הזמן, גלה התלהבות, תקע כף חזקה, הקשב באופן פעיל, שב זקוף ושמור על קשר עין. שאל שאלות.
 

תגיד "תודה"

אחרי הראיון שלח מייל "תודה". זו ההזדמנות שלך להדגיש את העניין שלך ועד כמה תוכל לתרום לחברה. מוטב לתזמן זאת כך שהמייל יגיע לפני מועד ההחלטה. מומלץ גם להתקשר אם לא תקבל תשובה מהמעסיק לאחר פרק זמן מסוים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה