יום רביעי, 18 ביוני 2014

דרושים: בוני אתרים

דרוש בונה אתרים


דרושים בוני אתרים- כדי להיות בונה אתרים אינך צריך תואר ראשון אבל עליך להיות בעל הכשרה מקצועית או הכשרה כלשהי מעבר לבית ספר תיכון.
משרד העבודה, לשכת הסטטיסטיקה התעסוקתית, צופה שקריירה של בוני אתרים הבאות תתפתח לפחות באותה המידה כמו הממוצע של כלל העיסוקים עד 2014.

בוני אתרים
בוני אתרים משתמשים בתכנה של המחשב כדי לעצב ולשלב טקסטים, נתונים מספריים, תצלומים, תרשימים ויסודות גראפיים חזותיים אחרים כדי ליצור חומר מוכן לפרסום. מי שמבקש לעבוד כבונה אתרים יכולים להירשם לקורס או לתכנית תעודה שלמה בבתי ספר ייעודיים, אוניברסיטאות ומכללות או באינטרנט. תכנית ההכשרה הממוצעת בלא תואר אורכת שנה בקירוב. חלק מבוני האתרים עוברים הכשרה לעבודה כדי לפתח את המיומנויות הנדרשות. תעסוקה של בוני אתרים צפויה לגדול מהר יותר מהממוצע של כלל העיסוקים עד 2014.

כדי להתרשם באופן כללי מה היא סביבת עבודה של בוני אתרים ניתן להתנסות ולפתיחת אתר אינטרנט בחינם ללא התחייבות וללא כל ניסיון מוקדם. לדוגמא תוכנה לבניית אתרים או בשם דומה: מערכת לבניית אתרים

דרושים בוני אתרים בכל מיני שפות בניית אתרים ובתוכנות שונות. אולם בעזרת מערכת בניית אתרים זו ניתן להבין את הבסיס של בניית אתרים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה