יום חמישי, 12 ביוני 2014

אפשרויות תעסוקה ללא תואר ראשון

איסוף מידע על קריירה הוא חלק חשוב בתהליך תכנון הקריירה. מידע זה כולל סיכויי תעסוקה, שכר, אפשרויות תעסוקה קשורים, השכלה, הכשרה ותפקידים הכלולים בעבודה.



חפש ומצא אינפורמציה שאתה צריך במאמרים, תיאורים וטיפים הפזורים ברחבי הרשת. התאם את החיפוש אחר אפשרויות תעסוקה לכישורים האישיים שלך.
אפשרויות התעסוקה: קריירות שלא דורשות תואר ראשון
קריירות אלה לא דורשות תואר ראשון אבל הן דורשות תואר קשור או הכשרה כלשהי שלאחר בית ספר תיכון.
קריירות שאתה יכול להשיג עם תעודת בגרות בלבד
קריירות שאתה יכול להשיג עם תעודת בגרות בלבד, אפשרויות תעסוקה שדורשות תעודת בגרות או תעודה מקבילה.
בדוק מה הן אפשרויות תעסוקה המשתלמות ביותר שבהן לא נדרש תואר
דוגמאות לאפשרויות תעסוקה המשתלמות ביותר שבהם אין צורך בתואר:
טכנאי הקלטות
עורך תוכן
סייעת לרופא שיניים
דיילת אוויר
סייעת למרפא בעיסוק
סייעת לתרפיסט (פיסיותרפיסט ועוד)   

כיצד לבחון קריירות
בשלב זה של תהליך תכנון הקריירה בודקים מגוון של קריירות. תגלה איזה מידע נחוץ לך בשעה שאתה שוקל איזו קריירה מתאימה לך ביותר.
ריאיונות לצורך השגת מידע
המטרה

אפשרויות תעסוקה שלהן הצעות העבודה הרבות ביותר
אלה אפשרויות תעסוקה שיהיו להן הצעות העבודה הרבות ביותר עד שנת 2014, לפי משרד העבודה בארה"ב, לשכת הסטטיסטיקה התעסוקתית.
בדוק האם עלייך לבחור עיסוק זה או אחר לפי פרמטרים של תגמול, תיאור עבודה, סיכויי מציאת עבודה ומיומנויות שנדרשות יעזרו לך להחליט אם עליך לשאוף לעיסוק מסוים.
חפש מה הן 30 האפשרויות תעסוקה המתפתחים במהירות הרבה ביותר
האפשרויות תעסוקה המתפתחים במהירות הרבה ביותר שתוכל להשיג בלא תואר. אתר רשימות של אפשרויות תעסוקה בתחומים המתפתחים במהירות הרבה ביותר הדורשים תואר ראשון, תואר שני ודוקטורט או רק הכשרה תוך כדי העבודה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    ישנם הרבה אפשרויות תעסוקה למי שלא רוצה ללכת וללמוד תואר ראשון. כמובן שיש אפשרות לא ללמוד בכלל כמו שכתבת. אך ישנה אפשרות גם ללכת וללמוד קורס מקצועי. אני ראיתי שאני לא כל כך בראש של ללכת ללמוד 3 שנים לתואר ראשון שבסופו לא בטוח שאני אמצע עבודה כי בתחום שאני מתעניין קשה מאוד למצוא עבודה.
    בסופו של דבר החלטתי כי אני הולך ללמוד קורס מקצועית א, היום כבר סיימתי קורס מקצועית א ומקצועית ב ולאחר קבלת רישיון יועץ פנסיוני התחלתי לעבוד בתחום ואני מאוד נהנה.
    אני חושב שהדבר הכי חשוב זה להתעסק במשהו שאתה אוהב אחרת מהר מאוד ימאס לך מהעבודה.

    השבמחק