יום שני, 9 ביוני 2014

מדריך עבודה מהבית

לעבוד מהבית- איך לאתר ג'וב הגון וגם להרוויח כסף- עצות וטיפים
באינטרנט תוכל למצוא הצעות רבות ומגוונות לעבודה מהבית. אתרים רבים שיציעו לך הצעות מגוונות ורבות של אפשרויות עבודה מהבית. מטרת המאמר הזה היא לתת עצות וראיונות איך להימנע מהונאה, אך זכור זהו רק מדריך. הדרך הטובה ביותר כדי להימנע מהונאה היא להקשיב לעצמך ולהפעיל את האינסטינקטים שלך. עבודה מהבית הוא פיתרון קסם שיש לקחת אותו בחוכמה ובזהירות.
הצעות עבודה מהבית או אתרים שמציעים עבודה מהבית שמבקשים ממך קודם כל לקנות אחד מהמוצרים שלהם- רע. קנית- הם כבר עשו את הרווח שלהם. מכירה אגרסיבית שבנויה על העיקרון פריירים לא מתים, הם רק מתחלפים.
לעולם אל תתפתה לשלם כסף עבור ג'וב. גם אם זה ג'וב שמאפשר לך לעבוד מהבית.
אל תתפתה לשלם כסף עבור תוכנה שאמורה לאפשר לך  לפתוח עסק מהבית. בדוק בשבע עיניים אם אין כאן הונאה. בדוק למה התוכנה נמכרת. זכור בעל הזכויות של התוכנה גם עובד מהבית. הוא מוכר לך תוכנה. הוא מרוויח כסף בוודאות. ואתה?

אל תתפתה לרכוש קורסים שילמדו אותך על פתיחת עסק בייתי, או על איך תעבוד מהבית. כנ"ל.

קרא בקפידה את המאמר על אפשרויות עבודה מהבית  כך תלמד ותבין למה באמת הם מתכוונים כשהם מפרסמים עבודה מהבית

תמיד השתמש בשכל הישר שלך. אם זה נשמע יותר מדי טוב- אל תאמין. הזהר מפרסומים שמבטיחים לך עושר רב, הצלחה כספית או שיסייעו בידך להתעשר במהירות עם עבודה מהבית

קח את הזמן שלך. משווקים של הזדמנויות עבודה מהבית נוקטים טקטיקות מכירה תקיפות, שלא לומר תוקפניות ביותר, לגרום לך לקנות את המוצר שלהם שאמור לאפשר לך לעבוד מהבית.

התייחס למספרים שמוצגים לך- סכומי הכסף שתוכל לעשות מהעסק הבייתי המיועד-  ביחס של 0.01% ולא המספר המקסימאלי המוצג. אם מציעים לך עבודה מהבית שבה תרוויח 50-100$ ליום, תעשה חשבון שרק 1 מתוך 1000 אנשים עושים את הסכום הזה. שאר ה 999 אנשים מרוויחים הרבה פחות.

דאג לקבל את כל הפרטים האפשריים לפני שאתה משלם

ודא שאתה יודע למי אתה משלם. ודא שיש לך כתובת ממשית ומספר טלפון. צלצל בפועל לטלפון ובחון את סגנון השירות. חפש את השם, הכתובת ושם החברה בגוגל. ודא שזאת כתובת אמיתית. 

שום דבר לא יניב לך ערמות של כסף- גם לא עבודה מהבית. מצטערים...

היה מודע לנושאים המשפטיים. סוגים שונים של עבודה דורשים אישורים ורישיונות. חלקם אינם מורשים להיעשות מהבית.

ודא שיש לחברה מדיניות החזרת כסף refund policy . אם נדרשת קנית ציוד ודא שתוכל להחזיר אותו ולקבל חזרה את כספך ובאילו תנאים.   

למד את הנושא לעומק, חפש באינטרנט ובפורומים מתאימים. זכור עבודה מהבית היא דבר נפלא ואפשרי. הרבה אנשים חושבים ככה והרבה אנשים מרבים לחלום על אפשרות של עבודה מהבית. גם הרעים יודעים את זה ומנסים לנצל הזדמנויות.

עבודה מהבית זה נפלא- בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה