יום רביעי, 4 ביוני 2014

אפשרויות עבודה מהבית

עבודה מהבית- סוגי עבודה אפשרית. סוגי עבודה מהבית
האם אתה סקרן לדעת באילו עבודות אפשר לעבוד מהבית? האופציות של עבודה מהבית תלויות במיומנויות שלך ובניסיונך. עם זאת, תזכור כי במרבית המקרים תצטרך תעודות מתאימות וציוד הולם נוסף על חיבור מהיר לאינטרנט כדי לעבוד בהצלחה מהבית. תצטרך גם לדעת, אף שאתה עשוי לשמוע טענות אחרות, שלא תתעשר מעבודה מהבית. הסיכויים להתעשר קטנים

תוכל לעבוד כסוכן מהבית כך אתה שכיר של חברה העובדת ממשרד ראשי ומעניקה שירות לקוחות לחברות. עוזרים וירטואלים מעניקים תמיכה פקידותית, מזכירותית ומנהלתית וכן שירותים טכניים וקריאטיביים ללקוחות
עבודה מהבית בתמלול נעשית בדרך כלל באמצעות בעלי חוזים עצמאיים המתמללים ועורכים דוחות מוקלטים במחשב הביתי. מורים מקוונים עובדים אצל חברות על בסיס אינטרנט המציעות עזרה במסגרת מגוון תחומים לתלמידים בכל גיל.

עליך לזכור כי רבות מהמשרות הללו הן משרות חוזיות עצמאיות או במשרה חלקית על כן תבדוק אילו תנאים ניתנים, אם בכלל. כמו כן, בדוק בדיקה זהירה של החברה לפני שתסכים לעבוד בעבורה כדי לוודא שהמשרה והארגון חוקיים.

משרות מהבית
  • עבודות סוכנים מהבית
  • עבודת הוראה מקוונת
  • עבודות תמלול
  • עבודות עזרה וירטואלי
  • הימנע מרמאות בעבודות מהבית
רשימת עבודות מהבית

"סוכן מהבית"
הגדרה: סוכן מהבית הוא מי שעובד ממשרד ראשי המעדכן ומאשר מידע של לקוחות, עונה על שאלות של לקוחות, פותר בעיות, מטפל בלקוח, מעורב בצ'ט חי, משיב לדואל ועוסק בהתקשרויות לצורכי מכירה ללקוחות.

סוכן מהבית אינו צד עצמאי לחוזה אלא שכיר של החברה. החברה מעניקה הכשרה בתשלום ואין תשלומים שנתיים, רבעוניים, ואגרות על ציוד או הכשרה. ייתכן שיידרש תשלום קטן חד פעמי לבדיקת רקע בשלב ההעסקה.

אם הועסקת כסוכן מהבית תצטרך נוכחות טלפונית מקצועית, סביבת עבודה שקטה, טלפון, מחשב אמין וחיבור אינטרנט מהיר (די-אס-אל או כבלים).

"עזרה וירטואלית"

הגדרה: עוזר וירטואלי הוא ברוב המקרים יזם העובד מהמשרד הראשי. לעוזר וירטואלי בדרך כלל יש ניסיון בעבודה בעולם העסקי האמתי כעוזר מנהלתי, מנהל משרד, עבודה קדם-משפטית וכו'. עוזרים וירטואלים מעניקים תמיכה פקידותית, מזכירותית ומנהלתית וגם שירותים טכניים ו/או קריאטיביים ללקוח.

יש איגודים מגוונים המעניקים אפשרויות לימוד לעוזרים וירטואלים, רשימות של עסקים לעוזרים וירטואלים ומידע מועיל לקהילת העוזרים הוירטואלים. יש חברות גדולות באינטרנט המכוונות עוזרים וירטואלים לעסקים המבקשים עוזרים או חברות עזרה וירטואלי מקומיות קטנות יותר המבקשות להעסיק עוזרים.

"עבודות תמלול מהבית"
 

הגדרה: עבודת מתמללים מהבית היא בדרך כלל של צדדים עצמאיים לחוזה המתמללים ועורכים דוחות מוקלטים במחשב הביתי.

מתמללים רפואיים ממירים דוחות של רופאים לדוחות מודפסים. חשוב כי מתמללים רפואיים יכירו את המונחים הרפואיים וכן את אמות המידה המשפטיות ודרישות המתאימות לדוחות בריאות. במרבית המקרים, חברות מעדיפות להעסיק מועמדים בעלי ניסיון קודם או בעלי תעודה או תואר ראשון בתמלול רפואי.

מתמללים משפטיים יוצרים ועורכים מסמכים מהכתבות מקצועיות משפטיות. אף שלא דרושה הכשרה רשמית להיות מתמלל משפטי, חשוב להבין את המונחים המשפטיים ולשלוט היטב בשפה.

"מורה מקוון"

הגדרה: מורים מגוונים עובדים בחברות המבוססות על האינטרנט המציעות עזרה במגוון תחומים לתלמידים בכל גיל. משרות מורים מקוונות רבות מציעות שעות גמישות. מרבית החברות דורשות השכלה גבוהה, ניסיון בהוראה ו/או ידע בתחום ההוראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה