יום חמישי, 5 ביוני 2014

איך לתמחר שעת עבודה

"...אם אתם מחפשים נוסחת קסם שכוללת את כל המשנים, תתאכזבו לגלות שאין כזו. ובכל זאת נציע נוסחה בסיסית שתיתן לכם כיוון (ולא יותר). חשבו את ההכנסה החודשית בה אתם מעוניינים, חלקו אותה במספר שעות העבודה שלכם בחודש (בדרך כלל 198) - וכך קיבלתם את שוויה של שעת עבודה. נניח שאתם מעוניינים להרוויח 15 אלף ₪ בחודש. על פי הנוסחה, על מנת להגיע לסכום זה על כל שעת עבודה שלכם להכניס 75 ₪. כעת הכפילו סכום זה כדי לכלול את הזמן שאתם משקיעים בשיווק, באדמיניסטרציה ובתכנון, וקיבלתם את המחיר שאתם אמורים לדרוש לשעת עבודה - 150 ₪.

אך כל זה בתיאוריה. הצעד השני הוא חישוב ההוצאות שלכם, בין אם מדובר במשכורות העובדים שלכם, בנסיעות, בשכר הדירה, בארנונה וכדומה. על גבי ההוצאות הוסיפו שורת רווח. נשמע פשוט? בפועל מדובר בסיפור מסובך בהרבה. השורות הבאות יעשו לכם קצת סדר בבלגן, ללא קשר לסוג השירותים שאתם מציעים.

עקרונות תמחור שעת עבודה

תוציאו מהראש את המחשבה כי מה שמייחד את השירותים שלכם הוא המחיר הנמוך שאתם מציעים. אם זו המדיניות העסקית שלכם - כדאי שתתחילו לעדכן את קורות החיים, כי לא תישארו עצמאים זמן רב..." להמשך ולמקור הכתבה: BOSSPROBLEMS הצלחה עסקית לעצמאים

2 תגובות:

  1. מי עובד 198 שעות שבועיות? זה המון

    השבמחק
  2. חודשיות , סךיחה, כמובן לא שבועויות

    השבמחק