יום ראשון, 25 במאי 2014

עלויות עבודה בבית

עבודה בבית: עלויות עסק ביתי – איך להמנע מחריגה מהתקציב

אתה יזם! החלטת לעבוד בבית והגיע הזמן להקים את המשרד או החנות שלך. טיפלת בהיבט המשפטי, אתה יודע מה שוק היעד שלך, יש לך מוצר או שירות יוצא מהכלל ואתה מוכן להוציא אותו לשוק.
זו תקופה מלהיבה ואתה רוצה שהכול יהיה מושלם ומושך כולל מרחב העבודה שלך.

אתה קונה שולחן כתיבה חדש, מחשב, מדפסת/מכונת צילום/פקס/סורק, כיסא, מחשבון, צורכי משרד, ארוניות תיוק, מדפים ואבזרי קישוט לעשות את המשרד שלך נעים למראה
אתה עשוי לבלות זמן רב במקום העבודה שלך וחשוב שהוא יהיה נוח ומעוצב מבחינה ארגונומית.

אף שנוחות ופונקציונליות חשובים שים לב בקניית ריהוט וציוד למקום העבודה שלך.

שים לב מה נחוץ ומה נחמד.

חלק מענקי העסקים של היום התחילו במכירה מהמוסכים שלהם.

המקום לא היה מפואר בהתחלה, אבל הוא היה נחוץ להתחיל בעסקים שלהם על בסיס איתן.

כיום, חלק מהיזמים המצליחים הללו עובדים בגורדי שחקים מרהיבים, בעלים של אחוזות בניו אינגלנד ונוהגים במכוניות ספורט מובחרות.

אנשי ונשות עסקים פיקחים אלה הבינו שלא הכול היה חייב להיות מושלם או אסתטי בהתחלה.

יש אנשי עסקים חדשים בבית החשים שהכרחי לקנות ציוד טכנולוגי מתקדם, לחתום על כל מנוי וחברות במועדונים המובילים, למלא את המדפים בכמות רבה של מצאי, לתלות יצירות אמנות יקרות על הקירות וליצור אווירה של עושר והצלחה כדי להרשים את הלקוחות העתידיים.

גישה כזאת עשויה להוציא אותך מהמירוץ אפילו לפני שהתחלת לרוץ!

אני זוכר שכאשר הייתי יועץ לחברת MLM חשבתי שעליי לשאת כל מוצר שבנמצא כדי להרשים את הלקוחות שלי.

הופתעתי לגלות שהתפוקה הגדולה ביותר במכירות שלי הושגה כאשר היו לי פריטים מעטים ביותר בתצוגה.

הלקוחות יכלו לראות את האיכות של כל מוצר ולא נדרשו לראות את כל המוצרים כדי להחליט לקנות.

כאשר החלטתי להפסיק את עבודתי היה לי ארון גדוש במוצרים. מכרתי פריטים רבים ליועץ אחר, אולם עדיין נותרו אצלי מדפים עמוסים במוצרים ארוזים.

במשך כחמש שנים לא נדרשתי לקנות מתנת חג מולד, חתונה או יום הולדת משום שהייתה לי כמות עצומה של מתנות ארוזות במשרד שבביתי.

לאחר שהחלטתי לפתוח עסק הדרכה הייתי מבוגר ונבון יותר ומודה על כך שעשיתי את מרבית הטעויות שלי בגיל צעיר יותר. למדתי מהם וידעתי שלא לחזור עליהם.

התחלתי בקטן. היו ברשותי מחשב, מדפסת ישנה אך אמינה, מחשבון בן 15 שנה ושולחן כתיבה וכיסא משרדי נוח.

כל שנדרש היה טלפון איכותי המאפשר שיחות מרובות ואוזניות.

ב-12 החודשים הראשונים לעסק שלי, פריטים אלה הספיקו אף מעבר לצורכי.

ככל שהעסק גדל והרווחים האמירו די כדי לתמוך בהוצאות נוספות, שדרגתי את המחשב ואת המדפסת ושיפרתי את המשרד.

בפתיחת עסק חדש בבית, עליך להבין שהשנה הראשונה עשויה להיות קשה מבחינה כלכלית.

עד שיהיה לך מקור הכנסה אמין ויציב, מוטב להימנע מהוצאות יתר ומרכישות לא נחוצות.

היה כן עם עצמך בעת שאתה מבצע רכישה לעסק.

כן, אתה זקוק למדפסת איכותית עם יכולות של פקס/מכונת צילום וסורק, אבל האם אתה זקוק למכשיר שנועד להדפסות בקנה מידה גדול ובנפח רב?

אם אתה לא מצוי בעסקי הדפסה, מוצר מולטימדיה בנפח נמוך ובמחיר זול יותר ישרת אותך מעל ומעבר.

בפתיחת העסק, שב וקבע מה נחוץ לך כדי להתחיל לעבוד ומה יהיו העלויות.

מה יהיו הוצאות התפעול החודשיות שלך? לדוגמה:
  • גישה לאינטרנט
  • עמלות בנק
  • קווי טלפון/פקס
  • משיבון אוטומטי ועגלת קניות (אם זהו עסק מקוון)
  • מחסניות מדפסת/צורכי משרד
  • פרסום וכו'.

אחר כך תחליט מתי אתה מצפה להתחיל למכור. כמה תצטרך להרוויח כל חודש כדי לכסות את הוצאות התפעול?

רק לאחר כיסוי הוצאות חודשיות בסיסיות ולאחר שנוצרו הכנסות נוספות תוכל להתחיל לרכוש חפצים נחמדים.

היה חסכן במהלך השנה הראשונה כבעלים של עסק בבית. תשגיח ותבין מאין הכסף שלך מגיע ולאן הוא הולך.

השגח ושמור על שליטה מוקפדת והתאם את ההוצאות שלך לרווחים.

ביצירת מבנה ובחסכנות בהוצאות, תבנה בסיס איתן לעסק שלך.

תבנה בסיס איתן, תהיה אחראי כלכלית על בסיס מתמשך והשמיים יהיו הגבול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה