יום רביעי, 30 באפריל 2014

לעבוד מהבית

לעבוד מהבית- בהחלט אפשרי. להצליח ליהנות וגם להרוויח כסף- בדוק האם גם אתה יכול לעבוד מהבית ולהצליח אפשרי ומעשי.

ראה כאן מה נדרש ומה הן ארבע אבני היסוד שהן בסיס ההצלחה בעבודה מהבית. כדי להצליח עם עבודה מהבית עליך להתחייב, להקדש זמן מאמצים ותשומת לב.  תוכל לבדוק האם אתה יכול ומתאים להקים עסק מהבית שיהיה משגשג ויגרום לך שמחה והנאה:

מיומנות: כדי לבנות ולפתח עסק שתוכל לעבוד מהבית בדוק אילו מיומנויות עליך לפתח. האם אתה צריך ללמוד או להרחיב את הידע שלך בתחומים של שיווק, מכירות, כתיבה שיווקית, קופירייטינג, תקשורת, טכנולוגיה, הפעלת מחשב אישי, נטוורקינג, ארגון, יכולת להציג ולייצר פרזנטציות, ובעיקר לקבוע סדרי עדיפויות.
המצליחים והמובילים בתחום עבודה מהבית הם אלו שהפכו למשווקים מקצועיים marketers ואנשי מכירות. לא משנה מה התחום שבו תבחר, כדי להצליח בעבודה מהבית מיומנויות של שיווק ומכירה הן החיוניות ביותר.

נחישות: מצא מה הן האמונות "המחלישות" שחוסמות אותך מנקיטת הצעד של לפתוח עסק בייתי. מה חולף בראשך כאשר אתה חושב על עבודה מהבית. מה מונע ממך להאמין שבעבודה מהבית תוכל להרוויח כסף, להצליח ולהיות שמח?
מובן שאינך לבד במאבק הפנימי הזה. מאבקים פנימיים מסוג זה מחבלות בהנאתם של אנשים רבים ומצליחים. בדרך כלל ניתן לייחס צורת חשיבה שכזאת, מאבקים פנימיים ו"תקיעת מקלות בגלגלים" לעצמך נעוצה בעבר, בשנות הילדות והנעורים. אין ספק שנחישות היא האתגר הגדול ביותר שעליך להתמודד איתו בבואך לקבל החלטה: אני הולך לפתוח עסק בבית. אני הולך לעבוד מהבית ואני אצליח בכך. ובעצם ההתלבטות יכולה להיות ארוכה מורכבת וכואבת, אבל הדברים מסתכמים בסופו של דבר בכן או לא. נחישות כבר אמרנו...

ערכים: בדוק מה הם ערכיך האישיים והאם אתה בעל אופי מתאים לעבודה מהבית. מי אתה ומה אופייך. תכונות אופי ואישיות הם גורמים מכריעים להצלחה של ניהול עסק בייתי. לדוגמא, אם אתה אוהב ונהנה להיות חלק מצוות, סביר להניח שלעבוד מהבית לבד יגרום לך לתחושת בדידות וחסר. אם אתה טיפוס של מנהיג, עבודה מהבית איננה בשבילך. כמה נוח אתה מרגיש משהות ארוכה לבדך. האם אתה מסוגל לקבל החלטות לבדך או האם אתה נדרש לסמכות או לצוות.

משמעת עצמית: כדי לעבוד מהבית אתה חייב להיות בעל משמעת עצמית. זאת כדי לדעת שתעבוד במידה הדרושה. מחד האם אתה יכול להקדיש את כל הזמן הנדרש לעבודה מהבית ומאידך האם העבודה בבית לא תפגע בחייך הפרטיים ותגלוש אל מעבר לתחום העבודה. בדוק אם עצמך האם אתה מסוגל למשמעת עצמית. האם תוכל לנהל עסק מהבית כאשר אין לך בוס על הראש ואין לך שעות עבודה מסודרות ומוגדרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה