יום שישי, 25 באפריל 2014

עבודה זמנית

האם האבטלה מיצתה את עצמה? האם עתודות המזומן קטנות? אתה לא רוצה להתחייב לעבודה קבועה? שקול עבודה זמנית כדי לשלם את החשבונות

עבודות זמניות דרך סוכנות הן בנמצא כמעט בכל תחום של קריירה ומיקום. במקרים רבים תוכל לפנות דרך האינטרנט לסוכנות עבודות זמניות כרצונך ולחפש עבודה זמנית אד הוק.

יתרונות של עבודה זמנית
נוסף על התשלום, סוכנויות לעבודות זמניות רבות מעניקות יתרונות לעובדים. "מנפאואר", לדוגמה, מציעה חבילת יתרונות שלמה כולל חופשים, כיסוי טיפול שיניים וטיפול רפואי, ביטוח חיים וביטוח מנהלים. חברות כוח אדם אחרות מציעות גם חבילות הטבה מצוינות. הקפד לברר אילו יתרונות מוצעים בשעת הפנייה או הריאיון. שאל מי משלם את עלות היתרונות, החברה או אתה?

עבודה זמנית יכולה לתת לך ניסיון בתעשיות ובקריירות שלא היית יכול לנסות אותם אחרת – מבלי להתחייב לתקופה ארוכה.

כשאתה מועסק בעבודה זמנית, אם אינך נלהב מהמשימה או מהמעסיק, אתה יכול לעבור למשרה הבאה ולהתחיל מחדש.

אפשרויות עבודה גמישות
עבודה זמנית מעניקה גם הזדמנות לעבוד מתי והיכן שתרצה. עבודה רק במהלך שעות הלימודים בבית ספר, בלי עונת הקיץ, או לצאת לחופשה כדי לעסוק בעניינים אחרים. בכל מקרה, אם אתה עובד זמני אתה בוחר מתי לעבוד והיכן.

אם אתה רוצה לשדרג את קורות החיים שלך, עבודה זמנית היא דרך מושלמת להוסיף מיומנויות וניסיון לקורות החיים, כמו גם רכישת ניסיון במקום העבודה. לפי איגוד כוח האדם האמריקאי יותר מ-90 אחוזים מחברות כוח אדם מעניקות הכשרה לעובדים הזמניים ו-70 אחוזים מהעובדים הזמניים אומרים שהם רכשו מיומנויות חדשות במהלך העבודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה